IT-аутсорсінг
Абонентське обслуговування.
Абонентське обслуговування – це повний комплекс послуг, які направлені на підтримку в робочому стані комп’ютерної техніки, серверів, периферійного обладнання та програмного забезпечення.
Абонентське обслуговування включає в себе певну кількість планових та екстрених викликів.
Тривалість як планових, так і екстрених виїздів спеціаліста в першу чергу залежить від трудоємності рішення поставленої задачі, але не більше 6 годин.
1 | до 5 робочих станцій 4 планових виїздів в місяць 2 екстрених виїздів в місяць |
90 | - |
2 | від 6 до 10 робочих станцій 4 планових виїздів в місяць 4 екстрених виїздів в місяць |
85 | - |
3 | від 11 до 15 робочих станцій + 1 сервер 4 планових виїздів в місяць 4 екстрених виїздів в місяць |
80 | 150 |
4 | від 16 до 20 робочих станцій + 1 сервер 4 планових виїздів в місяць 4 екстрених виїздів в місяць |
75 | 150 |
5 | від 21 до 25 робочих станцій + 1 сервер 4 планових виїздів в місяць 6 екстрених виїздів в місяць |
70 | 150 |
6 | більше 26 робочих станцій, більше 2 серверів 4 планових виїздів в місяць необмежена кількість екстрених викликів |
В обслуговування входять наступні роботи/послуги:
- загальні профілактичні роботи та технічний нагляд за експлуатацією прийнятого на обслуговування комп’ютерної техніки та програмного забезпечення;
- діагностика несправностей та ремонт робочих станцій, створення резервного фонду обладнання, підключення та налагодження додаткового периферійного обладнання;
- розмежування прав доступу користувачів до загальнодоступних ресурсів комп’ютерів в мережі;
- впровадження систем антивірусного захисту та організації процесу автоматичного оновлення антивірусних баз;
- налагодження системи резервного копіювання по мережі критично важливих даних;
- обслуговування локальної мережі;
- організація системи захисту від несанкціонованого проникнення із мережі Інтернет (Firewall);
- обслуговування активного мереженого обладнання;
- адміністрування серверів.
Договір на абонентське обслуговування складає від 3 до 12 місяців і може бути продовжений по закінченню строку.
Разові послуги.
Разові послуги включають в себе:.
- встановлення та налагодження операційних систем на комп’ютерах користувачів (Windows 98/XP/Vista, Linux Ubuntu, Suse, Mandriva);
- встановлення та налагодження серверних операційних систем (Windows 2000/2003, Linux Slackware, Debian, Red Hat Enterprise);
- налагодження Інтернет- та поштового серверу підприємства;
- встановлення антивірусних пакетів, налагодження оновлень;
- лікування комп’ютерів від вірусів;
- відновлення даних;
- комплектування та модернізація парку комп’ютерної техніки;
- заправка та регенерація картриджів;
- проектування, монтаж та налагодження локальних комп’ютерних мереж та без провідних мереж Wi-Fi;
- інші послуги.
|
|
|
1 | Встановлення ОС Windows 98/XP/Vista (без вартості ліцензій на ОС) | 40 |
2 | Встановлення ОС Linux Mandriva, Suse, Ubuntu… | 80 |
3 | Встановлення ОС Windows 2000/2003 Server (без авртосні ліцензії ОС) | 150 |
4 | Встановлення ОС Linux Slackware, Debian, Red Hat Enterprise | 250 |
5 | Встановлення 1с:Бухгалтерія (без авртості ПЗ) – сервер | 150 |
6 | Встановлення 1с:Бухгалтерія (без вартості ПЗ) – клієнт | 50 |
7 | Встановлення антивірусу (без вартості ПЗ) – сервер + сервер оновлень | 70 |
8 | Встановлення антивірусу (без вартості ПЗ) – клієнт | 20 |
9 | Встановлення пакету Microsoft Office (без вартості ПЗ) | 30 |
10 | Чистка реєстру та тимчасових файлів | 30 |
11 | Чистка системного блоку | 60 |
12 | Тестування обладнання | 50 |
13 | Заміна комплектуючих, встановлення нових | 20 |
14 | Підбір оптимальної комплектації | 50 |
15 | Монтаж локальної мережі (за 1 точку без вартості матеріалів) | 65 |
16 | Встановлення точки мережі Wi-Fi | 50 |
Вартість робіт та послуг, які не представлені вище, залежать від складності та обговорюються с Замовником.