IT High Group IT- аутсорсінг, продаж комп'ютерної техніки, програмного забезпечення, ігрові товари 8 (0382) 708-527

Каталог статей

Головна » Статті » Корисні статті

Чим IT-аутсорсінгова компанія відрізняється від сисадміна «за викликом»?

Чим IT-аутсорсінгова компанія відрізняється від сисадміна «за викликом»?

Сфера IT-аутсорсінгу не так давно увішла на ринок України. Такі великі міста як Київ, Дніпропетровськ, Донецьк були першопроходцями в даній галузі і підприємства цих міст першими відчули переваги обслуговування ІТ-аутсорсінговими компаніями.

Основний девіз ІТ-аутсорсінгових компаній - швидкість, якість, доступність.

Але підприємства інших міст все ж віддають перевагу сисадміну «за викликом».

Розглянемо ж порівняльну таблицю між двома «вогнями» - «сисадмін «за викликом» та «ІТ-аутсорсінгова компанія».

 
Системний адміністратор
за викликом
ІТ-аутсорсінгова компанія
Комп’ютерна освіта Базова, вища, комп’ютерна школа Обов’язковою умовою працівника є наявність вищої освіти за комп’ютерним профілем і тільки денної форми навчання.
Додаткові курси В основному немає. Іноді проходять курси місцевих комп’ютерних шкіл, приватні уроки Один раз на рік кожен працівник проходить курси підвищення кваліфікації тільки в сертифікованих центрах розробників програмного або апаратного забезпечення зі складанням іспитів та отриманням сертифікатів.
Досвід роботи Робота в комп’ютерному клубі, 2-3 роки в невеликій фірмі Досвід роботи не менш 4 років за комп’ютерним профілем, обов’язкова позитивна рекомендація з попередніх місць роботи
Кількість обслуговуючого персоналу 1 (як правило посередник між фірмами, що ремонтують апаратне забезпечення, заправляють картриджі тощо)

1 – системний адміністратор
1 – ремонтник апаратного забезпечення
1 – що заправляє, ремонтує картриджі
1 – технічна підтримка по телефону

Графік роботи Приїжджає тільки по виклику або складається графік виходів Складається чіткий графік планових виїздів, при наявності позаштатних ситуацій – екстрений виїзд протягом години
Тривалість роботи До 3 годин за виїзд До 6 годин на виїзд, при позаштатних ситуаціях – доки не закінчить роботи
Вартість робіт Фіксована ціна за кількість, але при наявності додаткових налаштувань, позаштатної роботи, робота оплачується окремо Фіксована ціна за обслуговування 1 комп’ютера на місяць, яка включає в себе певну кількість планових та екстрених виїздів. Сервіс включає в себе повне технічне та програмне обслуговування, консультації, технічна підтримка по телефону
 

Ще не менш важливими плюсами ІТ-аутсорсінгової компанії є те, що компанія ГАРАНТУЄ:

  • якість проведених технічних робіт;
  • професійне налаштування комп’ютерної мережі під запроси Вашої компанії;
  • інформаційну безпеку Вашого підприємства;
  • порядність при доступі до конфіденційних даних.

Гарантією проведеної роботи та відповідальності за неї є обов’язкове підписання договору на обслуговування між ІТ-аутсорсінгової компанією та Вашої компанією.
Користуватися послугами системного адміністратора за викликом чи надати повний контроль за комп’ютерної технікою, програмним забезпеченням та мережею спеціалістам аутсорсінгової компанії діло суто кожного підприємства. Але просимо Вас задати собі одне єдине питання: «Хто понесе відповідальність та витрати при недобросовісному виконанні своїх обов’язків системного адміністратора «за викликом»?»

З повагою, IT High Group

Категорія: Корисні статті | (22.05.2009) | Автор: Katrine
Переглядів: 1264 | Теги: IT-аутсорсінг, системний адміністратор за викликом, переваги ІТ-аутсорсінгу