IT High Group IT- аутсорсінг, продаж комп'ютерної техніки, програмного забезпечення, ігрові товари 8 (0382) 708-527

IT-аутсорсінг

Абонентське обслуговування.

Абонентське обслуговування – це повний комплекс послуг, які направлені на підтримку в робочому стані комп’ютерної техніки, серверів, периферійного обладнання та програмного забезпечення.

Абонентське обслуговування включає в себе певну кількість планових та екстрених викликів.

Тривалість як планових, так і екстрених виїздів спеціаліста в першу чергу залежить від трудоємності рішення поставленої задачі, але не більше 6 годин.

№ п/п
Опис
За 1 роб.станцію грн./міс
За 1 сервер грн/міс.
1 до 5 робочих станцій
4 планових виїздів в місяць
2 екстрених виїздів в місяць
90 -
2 від 6 до 10 робочих станцій
4 планових виїздів в місяць
4 екстрених виїздів в місяць
85 -
3 від 11 до 15 робочих станцій + 1 сервер
4 планових виїздів в місяць
4 екстрених виїздів в місяць
80 150
4 від 16 до 20 робочих станцій + 1 сервер
4 планових виїздів в місяць
4 екстрених виїздів в місяць
75 150
5 від 21 до 25 робочих станцій + 1 сервер
4 планових виїздів в місяць
6 екстрених виїздів в місяць
70 150
6 більше 26 робочих станцій, більше 2 серверів
4 планових виїздів в місяць
необмежена кількість екстрених викликів
по домовленості

В обслуговування входять наступні роботи/послуги:

  • загальні профілактичні роботи та технічний нагляд за експлуатацією прийнятого на обслуговування комп’ютерної техніки та програмного забезпечення;
  • діагностика несправностей та ремонт робочих станцій, створення резервного фонду обладнання, підключення та налагодження додаткового периферійного обладнання;
  • розмежування прав доступу користувачів до загальнодоступних ресурсів комп’ютерів в мережі;
  • впровадження систем антивірусного захисту та організації процесу автоматичного оновлення антивірусних баз;
  • налагодження системи резервного копіювання по мережі критично важливих даних;
  • обслуговування локальної мережі;
  • організація системи захисту від несанкціонованого проникнення із мережі Інтернет (Firewall);
  • обслуговування активного мереженого обладнання;
  • адміністрування серверів.

Договір на абонентське обслуговування складає від 3 до 12 місяців і може бути продовжений по закінченню строку.

Разові послуги.

Разові послуги включають в себе:.

  • встановлення та налагодження операційних систем на комп’ютерах користувачів (Windows 98/XP/Vista, Linux Ubuntu, Suse, Mandriva);
  • встановлення та налагодження серверних операційних систем (Windows 2000/2003, Linux Slackware, Debian, Red Hat Enterprise);
  • налагодження Інтернет- та поштового серверу підприємства;
  • встановлення антивірусних пакетів, налагодження оновлень;
  • лікування комп’ютерів від вірусів;
  • відновлення даних;
  • комплектування та модернізація парку комп’ютерної техніки;
  • заправка та регенерація картриджів;
  • проектування, монтаж та налагодження локальних комп’ютерних мереж та без провідних мереж Wi-Fi;
  • інші послуги.
№ п/п
Опис
Вартість за од. грн.
1 Встановлення ОС Windows 98/XP/Vista (без вартості ліцензій на ОС) 40
2 Встановлення ОС Linux Mandriva, Suse, Ubuntu… 80
3 Встановлення ОС Windows 2000/2003 Server (без авртосні ліцензії ОС) 150
4 Встановлення ОС Linux Slackware, Debian, Red Hat Enterprise 250
5 Встановлення 1с:Бухгалтерія (без авртості ПЗ) – сервер 150
6 Встановлення 1с:Бухгалтерія (без вартості ПЗ) – клієнт 50
7 Встановлення антивірусу (без вартості ПЗ) – сервер + сервер оновлень 70
8 Встановлення антивірусу (без вартості ПЗ) – клієнт 20
9 Встановлення пакету Microsoft Office (без вартості ПЗ) 30
10 Чистка реєстру та тимчасових файлів 30
11 Чистка системного блоку 60
12 Тестування обладнання 50
13 Заміна комплектуючих, встановлення нових 20
14 Підбір оптимальної комплектації 50
15 Монтаж локальної мережі (за 1 точку без вартості матеріалів) 65
16 Встановлення точки мережі Wi-Fi 50

Вартість робіт та послуг, які не представлені вище, залежать від складності та обговорюються с Замовником.